Expedice se jede na podporu a pořízení nového automobilu

21.06.2021

V příštím roce oslavím 40. narozeniny. Když mně bylo 15 let, měl jsem úraz páteře a od té doby jsem upoután na invalidní vozík. Ze začátku to pro mě nebylo vůbec jednoduché. Těžce jsem se smiřoval se svým úrazem, ale nakonec jsem se s novou situací vyrovnal a to hlavně díky sportu. 

Po svém zotavení jsem se začal aktivně zapojovat do různých sportovních odvětví. Hrál jsem basketbal na vozíku za Hobit Brno, nebo se účastnil závodu na handbike. Jsem spoluzakladatelem sdružení vozíčkářů Handbike ČR, které se intenzivně věnuje jízdě na handbike, speciálně upraveném kole pro vozíčkáře. 

Od roku 2015 pořádám Slovácký okruh, závody pro vozíčkáře a cyklisty. Mimo to pořádám i MTB Maraton v Buchlovicích, který letos oslaví 3. rok od svého založení(www.mtbslovacko.cz). Kromě toho velmi rád hraji stolní tenis či šachy a trávím čas se svou rodinou. 

Bohužel se mi rozbilo mé staré auto a potřeboval bych přispět na pořízení nového. Díky němu bych mohl opět začít běžně fungovat a plnohodnotně se věnovat všem aktivitám. Za jakýkoliv příspěvek budu velmi rád.

https://www.kontobariery.cz/Pribehy/Komu-muzete-pomoci/Nove-auto-pro-Dusana