Popis a mapa tratě

VII. Ročník Slovácký okruh 18.5.2024

REGISTRACE NA VII. ročník Slovácký Okruh 2024 ZDE

Připravuje se VII. Ročník Slováckého okruhu. Handbike a cyklo závod.

informace a registrace k VII. ročníku slovácký okruh se připravují děkuji za pochopení

Trasa pro rok 2024 VII. ročník Slovácký okruh

Předchozí roky se jela tato trasa, (mapa níže) z bezpečnostních důvodů a křížení cest byla trasa změněna. Včetně startu i cíle. Bude na jednom místě, asi 1,4 km na trase předchozích ročníků. Letos se nepojede v Žeravicích městečkem nahoru ani dolů, cesta není 100%.  Druhou změnou je že se nepojede do Hostějova, Újezdec se projede a odbočí se vpravo, směr Vážany. Kde se obejde vysilač a vrátí se zpět na cestu směr Medlovice. Jinak je cesta stejná. Nikde se nekřižuje trasa a všude se jede po pravé straně vozovky. Děkuji za pochopení.

Video trati závodu slovácký okruh: Zde

Děkuji za záštitu panu hejtmanovi Jihomoravského kraje Mgr. Jan Grolich

Dva předchozí ročníky se jeli po částečně stejné trati. Která je níže popsána:

Závod bude startovat a končit na jednom místě v Žeravicích před obecním úřadem ve výšce 270m n.m., povede městečkem dolů a bude pokračovat kolem sklepů a fotbalového hřiště směrem na Těmice. U mlýna se odbočí doleva a začne se stoupat z nejnižšího místa na trase (205 m n.m.) směrem na Syrovín. Syrovínem se projede a následují serpentýny směrem na Újezdec, kde po jejich vyjetí opouštíme jihomoravský kraj a vjíždíme do zlínského kraje asi na 6,1 km od startu ve výšce 300 m n.m. Dále se bude stoupat na nejvyšší bod na trati, který je na 7,1 km ve výšce 361 m n.m. a který se bude projíždět dvakrát. Poprvé směrem na Hostějov, podruhé po otočce v Hostějově zpět směrem na Medlovice. Do Medlovic se bude klesat z Újezdce a po projetí Medlovic se odbočuje doleva a stále se klesá do Osvětiman, bude se pokračovat mírným klesáním kolem benzinové pumpy a bývalé cihelny do Ježova. Projede se Ježovem a pokračuje se do Žádovic stoupáním. V Žadovicích se odbočuje vlevo ostrou zatáčkou a následuje další zatáčka ve sjezdu z kopce (!!!), dále doleva kolem hřiště a hospody asi 20. kilometr. Následuje mírné dlouhé stoupání (3km) do Žeravic, kde se odbočí vlevo a větším stoupáním se městečkem přijede  k obecnímu úřadu, kde bude závod končit příjezdem do cíle.

Start i cíl v Žeravicích u obecního úřadu.

Průjezd obcemi Syrovín, Újezdec, Hostějov, Medlovice, Městys Osvětimany, Ježov a Žádovice. Okruh o délce cca 24 km.

Video trati závodu slovácký okruh: